Patient Excellence Scan

Wilt u als organisatie weten waar u op het gebied van Patient Centered Care staat, begin dan met een Patient Excellence Scan. Wij maken als het ware een foto van uw organisatie door de ogen van de klant. Op basis van deze scan kunnen wij u gericht over de vervolgstappen adviseren. Wat houdt zo’n scan in, hoe onderzoeken wij?

Op basis van kwalitatieve interviews 

  • Intern: directie, medische staf, management, beleidsmedewerkers, zorgprofessionals, facilitaire medewerkers.
  • Extern: patiënten, stakeholders (1e lijnzorg, cliëntenraad), keten en leveranciers

Op basis van deskresearch

  • Intern: patiënttevredenheid metingen, spiegelgesprekken,
  • Extern: Zorgkaart, Elsevier, AD, etc.

Uw Resultaat:
De PE Scan geeft gestructureerd inzicht in het thema patiëntgerichtheid op de terreinen leiderschap, medewerkers en patiënt beleving. Het is het vertrekpunt en het geeft direct versnelling voor een maatwerk verbeteraanpak met behoud van het goede dat reeds aanwezig is.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *