Patient Excellence Leadership Studiereis

3 t/m 6 juni speciaal voor Tandartsen 
Ervaar de kracht van klantbelevenis vanuit het DNA van een bedrijf. Kennis, belevenis en betekenis zijn de kernwoorden. Eerdere deelnemers geven aan dat theorie en praktijk op een natuurlijke wijze verbonden worden en dat leiderschap echt betekenis krijgt.

Belofte
Onze studiereizen geven inzicht in hoe organisaties omgaan met “klantbeleving”, welke winst zij daarmee beogen en/of al gerealiseerd hebben. Er wordt een theoretisch kader neergezet. De bedrijfsbezoeken verbinden de theorie met de praktijk. Via vele reflectiemomenten wordt de kennis en ervaring vanuit nieuw inzicht naar de eigen werkelijkheid vertaald. De terugkommomenten vergroten de kans op daadwerkelijke winst voor de eigen organisatie.

Studiereis Nederland
De studiereis is een intensief programma van vier dagen met lezingen, bedrijfsbezoeken en reflectiemomenten. Tijdens onze laatste studiereis (januari 2015) bezochten we de volgende organisatie: Schiphol, CitizenM, Daria van den Bercken (Pianiste), Marktplaats Rotterdam, Louwman & Parqui (Raamsdonksveer), Streetwize (Leuven) en de Efteling.

Professionele Begeleiding
De studiereizen vinden altijd plaats onder deskundige begeleiding van minimaal twee begeleiders / adviseurs. Zij zorgen ervoor dat de studiereis organisatorisch en inhoudelijk perfect verloopt. Daarnaast ondersteunen ze de deelnemers bij het maken van de vertaalslag naar de eigen organisatie.

Werkboek
Het werkboek dienst als kader voor het ontwikkelen van uw eigen strategisch plan. Het bevat ondersteunende wetenschappelijke artikelen, business modellen en concepten. Sheets van de lezingen (veelal elektronisch).

Orlando (USA) het Service Walhalla
Samen met onze Amerikaanse partner organiseerden wij in september 2014 voor de vierde maal onze Customer Excellence Leadership Benchmark ‘The Orlando Experience’. Deelnemers lieten zich inspireren door bedrijven als Disney, Jet Blue Airlines, Waldorf hotels en Whole Foods Market.

Uw resultaat
Naast een unieke persoonlijke belevenis,  levert deze ‘pressure cooker’ ervaring een praktisch werkplan voor uw eigen zorgorganisatie op. De prijs is inclusief een dagdeel advies gericht op het definitief vaststellen van het werkplan voor uw eigen organisatie. I.v.m. het concreet uitvoeren van het werkplan adviseren wij om met meerdere personen uit uw organisatie deel te nemen.